Rezidentni hodiny?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Leden 29 09:13:04 CET 2002

On Tue, Jan 29, 2002 at 12:33:05AM -0500, Matej Cepl wrote:
> mc a mnoho dalších) ne, a docela mě to schází (mám tendenci
> naprosto se zaseknout u práce a manželka mě potom nadává).

Proti "zaseknuti se u pocitace" jsem si napsal skripty. Vzdycky kouknu
na hodiny, zjistim ze mam jeste 20 minut casu, tak se na neco vrhnu a
proberu se az 10 minut "po" ... verte mi, ze jenom nejake ty
rezidentni hodiny to nevyresi, proste se na ne nebudete koukat :)

Skripty jsou k dispozici na
http://Xtrmntr.org/ORBman/tmp/alarm.tgz

Jsou celkem dost jednoduche, v "doalarm" si na zacatku nastavte nejaky
zvukovy soubor, a pak uz je muzete pouzivat (vsechny dejte do $PATH),
napr.:

$ settimer 3m caj
$ settimer 2h obed
$ settimer 30s nejaka message

nebo

$ setalarm 12:30 obed

Ve spravnou dobu to na vas zacne pipat a pokud jste v Xech, vyskoci na
vas okenko s casem a se zpravou. Pokud okno zavrete "OK" (napr.
enterem), tak to prestane pipat. Pokud to neudelate, ozve se jeste
zvuk ze zvukovky (viz zacatek "doalarm"). Pokud neni mozno otevrit
okno (napr. kdyz jste na konzoli), tak vam to tu zpravu "write"-ne na
aktualni terminal.

Jak to zhruba muze vypadat se muzete podivat na
http://Xtrmntr.org/ORBman/tmp/setalarm-shot.png

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/