Hacker ?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Leden 29 09:27:31 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> "Radek Zalesak" <radek na palmnet.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:a34e1k$5v1$1 na morticia.kit.vslib.cz...

> A pripoji pri prvom odchadzajucom pakete, nie? To sa potom
> necudujte, mat takuto konfiguraciu bez verifikacie, ako sa to
> naozaj sprava, je receptom na daleko vacsie prusery. S ISDN
> mozete kludne vytvorit jedno spojenie za 3 sekundy - zratajte
> si, kolko stoji celonocne vytacanie v trojsekundovych intervaloch
> na server, ktory vas hned pri handshake odmietne...

> To asi tazko, pretelefonovali ste to, tak preco by to mal namiesto
> vas platit Telecom?

> [...]
V prvni fazi bych nehledal hackera (spravne ma byt cracker), ale uzivatele
s windowsy, jehoz stroj se snazi neco odesilat ven. Az budete mit jistotu,
ze zadny klient se o nic podobneho nepokousi, pak hledejte pru... na tom
maileru. Mimochodem, nebylo by lepsi radio a bez omezeni? Na co ISDN?
Castku u telecomu rozhodne neusmlouvate, je to vase chyba. Sluzby jste
pouzili.

Zdravi

--
Michal Vymazal