tgz balicek a XMMS

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Úterý Leden 29 10:09:25 CET 2002

On Tue, 29 Jan 2002, Pavel Kraus wrote:

> Od te doby, co jsem zjistil, ze v Slackware existuje prikaz makepkg, snazim
> se nove programy instalovat jako baliky. Delam to tak, ze na to mam adresar,
> prikaz configure spustim s parametrem --prefix=~/makepkg/usr, make install to
> pak nasazi do nej, a v adresari makepkg take pustim prikaz makepkg.
>
> Obvykle to funguje, ale u XMMS jsem narazil na to, ze cesty k pluginum se
> zakompiluji primo do binarky, takze o instalaci balicku pres pkgtool je hleda
> v ~/makepkg/usr/share...  misto v /usr/share...
>
> Delam neco blbe, nebo mam psat autorum xmms?

Vicemene ani jedno. Jsou dve (vlastne tri) moznosti jak to vyresit: 1.
delat celou operaci v chroot prostredi, 2. preklad provadet stejne, jako
byste nechtel vyrabet balik, ale pred instalaci dat configure znova s
patricnymi prefixy, pak se vam to nainstaluje do vaseho docasneho
adresare, ale se spravnymi cestami, 3. pouzit installwatch a podobne
utilitky (z hlavy nevim, odkud se da stahnout, takze budete muset hledat).

S pozdravem,

Stepan Roh