UDP broadcast

Ondra H. itm na seznam.cz
Úterý Leden 29 09:25:35 CET 2002

O WINS vim, pozadavek premosten pro broadcast paketu vzniknul z pozadavku
uzivatelu hrat starsi sitove hry...
Jedna se o nasledujici schema:
1. stroj "zalozi" hru
2. klienti vysilaji udp na 255.255.255.255 a hledaji 'zakladatele'

Ty chytrejsi hry maji moznost pripojeni pres ip adresu, a to pak neni
problem.
Dalsi moznost je pouzivat protokol IPX a na serveru pouzit jednu z utilit
pro smerovani techto paketu mezi interfacy.
Velmi me zajima zda-li pri pouziti UDP lze situaci vyresit pomoci
iptables/ipchains (jak?), nebo zda-li je na miste psat obdobu
ipxtunnel/ipxtund pro UDP.

Dekuji
itm

news:a351f2$2q26$1 na ns.felk.cvut.cz...