ie6.0cz

berushka me na berushka.net
Úterý Leden 29 11:32:41 CET 2002

LM> ani nevite, jak prefektni odpoved jste mu dal - Urcite ma legalni software
LM> jako my vsichni v teto konferenci, tak at si zavola MS podporu, tam mu urcite
LM> musi dat postacujici odpoved, kdyz uz to ma zaplacene (vychazim z toho, ze
LM> microsoft prohlasuje, ze IE je v systemu zabudovan..)

Je to sice silne OT, ale jen upresneni:
- predpokladejme ze ma OEM verzi, takze nevola MS ale vyrobci pocitace
- IE v jeho pripade neni zabudovan, nebot si ho teprve chce stahnout :-)

A ted vazne. Predpokladam (vzhledem k zamereni konference), ze
potrebuje verzi unixovou tj.:
- verze 6.0 jeste neni hotova, natoz verze ceska
- nezbyva, nez pouzit tu predchozi tj. 5.0 (ma 20 MB) plus SP1:
ftp://ftp.microsoft.com/deskapps/ie/unix/sol/ie5/ie5setup
jeste existuje verze pro HP, ale ten neni dostupny zdarma.

berushka