OT: pomoc

Roman Kučera roj na ohf.cz
Úterý Leden 29 12:39:46 CET 2002

Musim dat za pravdu puvodnimu prispevku. Neni to jednoduche. Jednou jsem
vznasl dotaz na Sambu, odpovedelo mi par lidi, kterym dekuji, ale
problem mi to nevyresilo. navic jsem obdrzel dalsi dotaz, ktery jsem
nebyl schopny odpovedet.
Myslim, ze zacinajici linuxar musi projevit OBROVSKOU trpelivost a vuli
a nadseni. Pokud nema kamarada, ktery do toho jiz pronikl a ktery s nim
sedi denne na jednom pracovisti, je to strasna drina.
Neni zadna ucebnice, podle ktere by se dalo systematicky pronikat do
linuxu. Co je mi platne, ze se dozvim, ze mam nainstalovat nejaky patch
na rsync, kdyz nevim, jak se to provadi?
Snazim se cist knihu Linux od Sobella, jenze to neni ucebnice, to je
spis podrobne FAQ. Nekolik hodin jsem zuril, ze mi editor vi nefunguje,
jak je popsano. Pak jsem svou chabou anglictinou z helpu vytusil, ze mam
vim, ktery se nejak zahadne spisti prikazem vi (?) a ze ten funguje
trochu odlisne. A takovych problemu ma samouk spoustu.

Ani na teto konferenci jsem nenasel, jak vlastne funguje a co mam delat,
abych ji mohl pouzivat. Tak zkousim psat tento mejl, snad si ho nekdo
precte.

Nevite o nejake dobre knize o linuxu pro me? Muj problem neni bash, ale
pochopit, jak se co dela.
Prominte mi ten tragicky vylev.

Roj