Kppp a obycejny uzivatel

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Leden 29 11:50:30 CET 2002

On Mon, Jan 28, 2002 at 06:01:28PM +0100, Pavel XPJ Jisl wrote:

> Já jsem to vyřešil tak, že jsem překopíroval binárku z /usr/sbin do /usr/bin
> a nastavil chmod +s...
>
> Asi nebudu pochválen, ale nevěděl jsem si s PAMem rady a tohle funguje k MÉ
> spokojenosti (počítač používám jako workstation a sám :)

Kppp nepoužívám, proto můžu být zcela vedle. Používám wvdial ke
své spokojenosti a problém s právy jsem vyřešil tak, že jsem se
zařadil do skupin uucp a dialout.

BTW: za ten chmod +s Tě tady asi nepochválí nikdo :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz