tgz balicek a XMMS

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Úterý Leden 29 10:36:21 CET 2002

Hello Pavel!

Tuesday January 29 2002 08:15, you wrote to All:

 PK> Od te doby, co jsem zjistil, ze v Slackware existuje prikaz
 PK> makepkg,
 PK> snazim se nove programy instalovat jako baliky. Delam to tak, ze
 PK> na to
 PK> mam adresar, prikaz configure spustim s parametrem
 PK> --prefix=~/makepkg/usr, make install to pak nasazi do nej, a v
 PK> adresari makepkg take pustim prikaz makepkg.

- configure pustit tak jak ma byt (tedy s --prefix=/usr, /usr/local
apod.)
- make
- export prefix=/tmp/packages
- make -e install
- a hotovy balicek bude v /tmp/packages

Nezarucuji, ze to zabere vzdy. Treba bude jeste potreba u konkretniho
programu nastavit sysconfdir=/tmp/packages/etc apod., pokud neni
soucasti prefixu, coz zrovna /etc nebyva.

Pokud make -e install nepustite pod rootem, neudela paseku, skonci s
chybou ze nemuze psat do /etc a vy tu chybu hned uvidite a naprevite.
Nejaky univerzalni zpusob neznam, inspiraci mohou byt soubory Build,
SlackBuild apod. na CDcku se zdrojaky Slackware.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/