podpora mysi Genius Optical v X

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Úterý Leden 29 15:07:11 CET 2002

jiste, na http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?druh=461 neco je,
jenze mi pod X nechodi 6. a 7. tlacitko (tj. bocni tlacitka)

takze mam uplne stejny problem, jako autor toho textu na
hardware.penguin.

teoreticky by ta mys mohla byt kompatibilni s explorerem, no, uvidime.
kdybych mel aspon nekde popsane inicializacni prikazy pro prepnuti do
nejvictlacitkoveho rezimu, mohl bych si opravit zdrojaky.

Stejne jako Petr Krejci, i nekonecne mnozstvi opic mohlo napsat toto:

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
rfc2795: Infinite Monkey Protocol Suite (IMPS)