Program na upravu wav souboru

František Barančík linux na rej.cz
Úterý Leden 29 16:17:07 CET 2002

Dne út 29. leden 2002 13:54 jste napsal(a):

>                                                 ^^^^
>                                myslim, ze to bude zajimat vic lidi
>                             spis by se odpoved mela poslat do konfery
Taky myslim, ze se to hodi vsem...
Hledal jsem, zkousel jsem a vitezem se stal program Audacity
http://audacity.sourceforge.net/
Umi otevira a ukladat i mp3 pres Lame. Dalsi zajimava vecicka je import MIDI
souboru. Jeste jsem program poradne nevyzkousel, ale vypada velice slibne.
Vsem vrele doporucuji.

--
  Franta