Rezidentni hodiny?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Leden 29 19:07:45 CET 2002

On Tue, Jan 29, 2002 at 12:13:10PM -0500, Matej Cepl wrote:

> To já jsem něco podobného vyřešil mnohem jednodušeji (máme příkaz
> at).

A co si myslite, ze pouziva "setalarm" ? :) Ten vas skript neni o nic
slozitejsi, ani delsi nez ty moje, akorat toho umi o dost mene a je
hloupejsi ;-)

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/