zatizeni systemu - kapm-idled

Martin Plechacek martinplechacek na yahoo.com
Úterý Leden 29 19:11:56 CET 2002

On Monday 28 January 2002 4:12 pm, you wrote:

|                         ^^^^^^^^^^^^
|   Toto NIKDY nedelej. PC neni book, Disky pro desktop se od notebookovych
| velice lisi a zastavovani disku=zabiti disku. Ono kazde zapnuti a vypnuti
| je obrovska facka a ani clovek jich moc nevydrzi...
|   Disky maji vlastni pm, pokud nic nedelaji a PC je v stanby stavu tak se
| take trosku uklidni a pak moc netopi.

|   Na HDD muze pristupovat flush, procesy zapisovat sve logy.

diky, pokud to uvedu na presnou miru, nepotrebuji vlastne zastavit hdd, spis
me prekvapilo a vadi, ze i kdyz na pc nic nedelam, tak slysim:
krrr..krrrkrrr... jak se neco zapisuje, a tomu bych rad prisel na kloub :-)

|   Nejak mi unika smysl dotazu - PeCka ma bud byt vypnuta, nebo pracovat.
| Pokud pracuje, tak vypinat disky je blbost. Ja ale napr. na masine delam
| ruzne cely den, takze pokud s ni par hodin nedelam, pouziji apm -S - setri
| se spotreba, nemam pretopeny luft a setrim disky.

ten smysl je, ze mam pc stale online a nekdy u neho nesedim a necham ho jak
je, a prijdu pozdaji se zas podivat, co je noveho atd.  takze ho mezitim
nechci pokazde vypnout/zapnout.
martin