odesilane maily a logovani do domen

Jan Povolny povolnyj na quick.cz
Úterý Leden 29 19:26:26 CET 2002

Dobry den,

mam dva skromne dotazy.

1. Mam malou sit, ktera je pres ISDN pripojena do Internetu. Linux pracuje
jako SMTP a POP3 server. Ponechme stranou etiku, ale majitel site by rad
monitoroval jak prichozi (to neni problem), tak veskere odchozi maily.
Maily se radi do fronty a v intervalech odchazeji. Je nejak mozne je
odchytit a nejlepe poslat na nejaky z uctu na tom linuxu?

2. Neni to az tak nutne, ale na vyse uvedene siti jsou jako stanice W2k
SP2. Rad bych je logoval do domeny. Stahl jsem si docela podrobny navod,
ale stale narazim. Na linuxu nastavim sambu podle navodu. Vytvorim pro
pocitac ucet (s dolarem) jak na linuxu, tak v sambe. Dam mu pomoci passwd
nejake heslo.

Pak jdu na W2k a snazim se ho pripojit do domeny. W2k domenu asi vidi ale
kdyz zadam prislusne jmeno a heslo ze samby, tak me nakopnou bud, ze jmeno
a heslo jsou spatne, nebo v lepsim pripade, ze zadane jmeno je jmeno
pocitace (to ale prece musi byt) a ze mam pouzit bud globalni nebo lokalni
ucet. Vytvoril jsem i klasickeho uzivatele se stejnym login pod linuxem a
sambou, ale ani toho to nesezere. Delam neco spatne?

DIk za odpovedi, staci nakopnout, napriklad navod v cestine, treba v
angline neco chapu spatne. staci URL, pristup na internet mam slusny.

Moc dekuji
Jan Povolny