Pretahovani textu mysi a cestina

Úterý Leden 29 21:47:55 CET 2002

On Sun, 27 Jan 2002, Jan Houstek wrote:

> rxvt -> rxvt (jina instance, ve stejnem okne v pohode)
> rxvt -> nedit

Vzhledem k tomu, ze v obou pripadech figuruje rxvt na leve strane, jevi se
jako logicky zaver, ze rxvt dela neco spatne v pripade, ze je zdrojem dat.
Takze doporucuji si dat takovou soukromou semestralku a podivat se mu na
zoubek. :)

> Muzete prosim strucne popsat, v cem spociva. Ja ziju v domneni, ze rxvt je
> o neco jednodussi, zere min pameti a funguje, tak ho pouzivam :-)

Jsou to dva uplne ruzne programy, ktere se mnohem vic podobaji zvenku nez
zevnitr.