datum

Martin 'Goran' Moravec goran na ucw.cz
Středa Leden 30 01:19:14 CET 2002

> nekamenujte me ale jak se nastavuje datum
> pomoci date se mi podarilo nastavit jen hodiny :( ....
> predem dik

Nooo tu furu kamenu uz odvezl posledni flamewar....
takze zbyl jen sterk ;-)))))

ono to tim date jde.
a jde to jednoduse.

co takhle man date ?
a nebo jeste lepe info date a sekce "Date directives"

a just to nereknu jak se to dela, hezke cteni ;-)

    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,
"You cannot fix a machine by just power-cycling it with no understanding
of what is going wrong."  Knight turned the machine off and on.  The
machine worked.
--					Just another form of life
						Goran