mod_gzip

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Středa Leden 30 02:40:13 CET 2002

dd,

chtel jsem na www serveru apache vyzkouset mod_gzip.
Apache/1.3.23
mod_gzip/1.3.19.1a

modul jsem si prekompiloval dle dokumentace pomoci apxs a natahuji ho  pomoci radky v httpd.conf -
LoadModule gzip_module        /www/libexec/mod_gzip.so
mod_gzip_on Yes

Kdyz si vypisu lynx -head http://lnx6hra/? tak vidim "Server: Apache/1.3.23 (Unix) mod_gzip/1.3.19.1a"

No a tim jsem myslel ze mam mod_gzip nainstalovan, tak jsem si meril o kolik mene dat se prenasi ze stranek s pouzitim  modulu gzip a kolik bez
jenze objemy dat byli porad stejne. Takze jsem usoudil ze mod_gzip nebude asi spravne zainstalovat. Zacal jsem patrat na strankach mod_gzipu a nasel jsem tam
radu, ze pomoci url http://www.yourserver.com/mod_gzip_command_version
bych mel dostat informace o verzi mod_gzipu, jestlize ne,tak mam modul spatne nainstalovan, nebo nemam v httpd.conf mod_gzip_on Yes

Nevite, kde by mohl byt problem kdyz apache se tvari, ze modul je nainstalovat,ale modul mi ocividne nepracuje ?

dekuji za radu a s pozdravem Roman Mosnicka