jadro (pnpdump) nenajde zvukovku

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Leden 30 09:15:16 CET 2002

> Proc zrovna Maestro3..., ale urcite to zkusim, tonouci se i stebla
chyta...
> :-)
> Zrusit v Biosu - OK, taky zkusim.

Hmm, nic. Nechyta se na zadny ovladac (Maestro3,SB). Po vypnuti v biosu
zadna zmena.

> Je fakt, ze si nejsem jisty, jestli je to isa pnp, ale tento cip jsem na
PCI

Kouknul jsem se pro jistotu do /proc/pci a tam neni, asi to bude opravdu
ISA.

Ze vseho toho testovani mam proste dojem, ze zasadni problem je opravdu v
tom, ze ji jadro (potazmo pnpdump) nedetekuje.
Jeste bych se vratil k vypisu pnpdump, tady je cast:
# Trying port address 0203
# Trying port address 020b
# Trying port address 0213
# Trying port address 021b
# Trying port address 0223
# Trying port address 022b
# Trying port address 0233

V biosu mam kartu nastavenou na adresu 0x220 a tady v tom vypisu se ta
adresa vubec nevyskytuje. Nemuze byt problem v tom, ze pnpdump tuto adresu
vubec nezkousi? Trochu jsem s tim laboroval, ale ani kdyz clovek zada
pnpdumpu adresu od ktere ma zacit, stejne to pnpdump nejak "zaokrouhli" a
zkouli jinak. Proste nejsem schopen docilit toho, aby se ve vypisu pnpdumpu
objevila hlaska # Trying port address 0220.

S pozdravem Zdenek Bohm