Linux & UPS cez SNMP modul

Dusan Zatkovsky dusan_zatkovsky na tempest.sk
Středa Leden 30 09:25:27 CET 2002

Uz dlhsi cas sa snazim rozbehat shutdown linuxu po vypadku napajania cez APC SmartUPS s nainstalovanym SNMP modulom. Vedel by mi niekto poradit, aky demon vie urobit shutdown masiny cez snmp trapy
z ups-ky? Prehrabavam sa cez web uz mesiac a nemozem zohnat nic take. Nasiel som par demonov, ale ich problem bol v tom, ze UPS musela byt pripojena na 1 stroj, ktory bol master a ostatne cez ethernet od
nehop dostavali trapy a boli slave. Ja ale nechcem master/slave riesenie, ale chcem aby ups priamo shutdownovala cez ethernet.Snifferom som pozeral network traffic, ups-ka trapy posiela tak, ako som
nastavil.
Dakujem.

dusan_zatkovsky na tempest.sk

S pozdravom,