OT: zachrana dat z hdd

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Středa Leden 30 10:33:38 CET 2002

Dobrý den,
  měli jsme server s SCSI, řadič Adaptec 2940 a 4 HDD.
  Včera "klekl" řadič. Nevěděli jsme, co je za problém, proto jsme
  zkoušeli několikrát server zapnout. Odešly všechny 4 hdd...
  Samozřejmě nějaké zálohy máme, ale ne úplně aktuální.
  V jednom disku odešla elektronika (zkusím sehnat stejný disk a
  vyměnit) ostatní se ještě "roztočí", ale to je vše.

  Jde mi o toto:
  1. existuje utilita, která z toho ještě nějaká data vydoluje?
  Vím, stačí podívat se na Geoogle zadat správné klíčové slovo a mám
  jich asi spousty. Nechci a ani nemůžu pracovat pokus-omyl ==
  nepomohla, další.
  2. popřípadě nevíte o firmě, která by nám data zachránila ?
   (jaká je prosím orientační cena za zachráněná data? Jde mi opravdu
   jen o cca cifru pro šéfa)

   V případě odpovědi na bod 2. prosím pište na soukromý mail:
   Jan.Novacek na cimboraservis.cz

   Velice Vám děkuji.

--
S pozdravem,