Klient a sluzba www

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Středa Leden 30 13:55:00 CET 2002

Dobry den,

pisu klienta (BSD sockets), ktery se dle specifikovane sluzby, protokolu
a IP obraci na pocitac, vytvori socket a navaze komunikaci se serverem.
Klienta jsem odladil a funguje mi pro ruzne sluzby. Pokud ale pouziji
sluzbu www na cisle portu 80 ci telnet, ve funkci connect program
zatuhne a nepokracuje dal, ani neskonci s chybou. Cim se napr. tyto dve
sluzby lisi od ostatnich tak, aby to melo vliv na uvedeny problem ?
Nemate s tim nekdo zkusenosti ?

                             Dekuji za pomoc

                                 Mikulas Gangur