mod_gzip

Mira Tempír mira-list-linux na cekit.cz
Středa Leden 30 12:14:04 CET 2002

Mošnička Roman - 30/01/02 09:27 napsal:

| No ja kdyz mam v httpd.conf radky -
| LoadModule gzip_module    modules/mod_gzip.so
| AddModule mod_gzip.c
| Tak mi apachectl configtest zahlasi [Wed Jan 30 09:17:30 2002] [warn] module mod_gzip.c is already added, skipping

Asi tam mate AddModule 2x

| Syntax OK
| To vypada, jako by se modul natahnul v radku LoadModule .... Musi tam tedy byt radek AddModule ?

Musi, semantika tech dvou direktiv je uplne odlisna.
Jeste nezapomente, aby prislusny AddModule byl na relativne stejnem
miste jako LoadModule - tedy vsechny moduly musi byt ve stejnem poradi.
Podle mne je dostacujici dale pouzit jen mod_gzip_on Yes
a mod_gzip_item_include pro prirazeni souboru, ke kterym se bude
provade komprese. Mam zkusenosti, ze nektere verze MSIE (mozna vsechny)
nedokazaly uspesne dekomprimovat soubory css (mozna byl problem jinde,
vyresil jsem to pouze tim, ze jsem css soubory vyradil).

Vubec nejlepsi mi pripada vyzkouset si to telnetem primo
treba takto:

GET / HTTP/1.1
Host: vase.domena.cz
Accept-Encoding: gzip, deflate, compress;q=0.9
<ENTER>

a vidite sam.

--
   mira tempír <mira#cekit,cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic