Doporucte RAID radic

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Středa Leden 30 11:56:52 CET 2002

Hello Pavel!

Tuesday January 29 2002 16:24, you wrote to All:

 Pk> aby Vám tento řadič fungoval? To je přece to hlavní co
 Pk> potřebujete,
 Pk> nebo se mýlím? -- Pavel Janík

nene, nepotrebuji, aby mi fungoval konkretne Adaptec 3200-S, protoze ho
jeste nemam. Snazim se najit radic, ktery bude fungovat s libovolnym
kernelem 2.4 a ne s nejakou specifickou verzi. Predpokladam, ze kernel
budu sam patchovat (napr. freeswan, cryptoapi, mozna XFS), takze bych
byl nerad vazany na jednu konkretni verzi ci na uzavreny driver v .rpm
a bez zdrojaku. Pokud Adaptec 3200-S (3210-S) nebude v tomto smeru
vyhovovat, tak ho nekoupime a budeme hledat jiny radic, o coz se snazim
mimo jine v teto konferenci.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/