fetchmailrc a stahovani z jedne schranky kose pro vice useru.

Ivan Bukovcan buko na buko.sk
Středa Leden 30 14:51:22 CET 2002

On Wed, Jan 30, 2002 at 11:32:34AM +0100, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:

> Implicitni maily poedává systémovému MTA, tedy IMHO i postfixu.

Ano, pouzivam fetchmail multidrop v malej firme, multidrop konto tahaju cez
pop3 account u providera a posta sa rozdeluje do mailboxov na serveri vo
firme, MTA je postfix.
Cize postfix iba caka automaticky na smtp porte 25 a fetchmail mu to
"posunie"

config vyzera asi takto:

        protocol pop3
        no dns
        smtpaddress SMTP_adresa_servera
forcecr
set syslog
poll adresa_providera_s_pop3_kontom
        localdomains domena1 domena2  - domeny, ktore vie SMTP relayovat!
        envelope "X-Envelope-To:" - dolezite!, niektore message nemaju
implicitne zadaneho adresata, fetchmail potom hlada adresata v envelope
#       qvirtual "mcil-" - podobne ako evenlope ale pre qmail
        user mcil pass zsn2001br to * fetchall

So skusenosti vsak viem, ze takato konfiguracia nie je celkom stopercentna,
niekedy sa stane, ze mail pride postmasterovi, pretoze nenajde adresata v
headri (pri "hromadnych" mailoch posielanych niekolkym desiatkam adresatom)

Nema niekto skusenosti ako riesit takyto problem a urobit delivery 100% ?

Vdaka,

Buko