OT: pomoc

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Středa Leden 30 15:26:31 CET 2002

Unixu

> Prominte, ale pokud klony DOSu neco ukradly, tak to nebylo z OS typu
>UNIX, ale z OS CP/M, ostatne, pozustatky jsou tam do dnes (JMP 5), COM
>nahravan od adresy 100 hexa apod. - verim, ze tento system melo spousta
>nadsencu na osmibitovych mikropocitacich...

Z Unixu se do DOSu převzala adresářová struktura, přesměrování vstupů a
výstupů, roury, ovládání souborů přes handle, a ne přes FCB bloky, trochu
napodobení principů ovladačů zařízení, a možná ještě řadu dalších věcí, na
které si nevzpomenu.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác