forward portu z Inetu do lokalni site

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Leden 30 17:48:34 CET 2002

Jan Václavík, Ing. wrote/napsal:
: 	Dobry den,
: rad bych se zeptal, jestli je mozne a pokud ano, tak jakym zpusobem na
: jadre 2.0.38 forwardovat jisty port pristupny z Internetu na jisty stroj v
: lokalni siti na stejny port. Mam RH5.1 v archivu jsem nejak nenarazil na
: to spravne. Prosim strucne

  Co mi není jasné, tak proč to potřebujete? Pokud je mezitím firewall,
tak by bylo vhodné na to upozornit, pokud ne, tak nevidím důvod, proč je
potřeba ten port forwardowat. (Mno - ledaže by se mělo monitorovat, co
se tam děje, ale na to byste upozornil :-)

  TCP port vskutku jednoduše - buď si na to napište vlastní program
(práce na cca půl hodiny), něco na to najděte na googlu (práce cca na
půl hodiny), nebo to zkuste zkuste forwardovat pomocí ssh.

Já si takhle stahuju poštu:

$ ssh veros na stroj.nekde.daleko.cz -L 8110:pop.server.ve.stejne.siti.cz:110

a posléze pouštím fetchmail na localhost:8110, pokud potřebujete, aby
bylo možné forwardovat port i ostatním počítačům, tak  ssh přidejte
parametr -g

   Pochopil jsem otázku?

S pozdravem

Věroš Kaplan