pgpk mazani z public keyserveru

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Středa Leden 30 20:22:36 CET 2002

Zdravim,
	pouzivam pgp verze 5. Funguje vsecko tak jak ma, uploadnul jsem
muj pubkey na pgp.cz, nicmene z manualovych stranek nemohu vycist, kde a
jak z tohoto serveru zase sve klice smazat. Zkousel jsem "pgpk -ru"
ale odmita cokoli mazat ("Selected key has only one user ID,
can't be selected to be removed"), coz nevim proc odmitne, kdyz proste
nechcu pouzivat dany keypair tak nechcu. Prikaz "pgpk -r" mi sice smaze
klice, ale pouze v ramci lokalni masiny.

Hledal jsem taky v docu od baliku, ale nic tam dohromady nebylo. Pomuze
nekdo?

--
	     | Jakub "Avenger" Mahdal   e-mail:   geoma na trz.cz   |