Vyřešeno: Re: ie6.0cz

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Středa Leden 30 20:44:55 CET 2002

Na to mám super patent ;-) !!!

Stáhnete si půlmegový soubor, který stáhne celou instalaci někam do tempu na
disk. Tu si zazálohujete a máte ji - je v tom však jeden malý háček. Je
třeba v iesetup.ini souboru změnit instalaci z www na lokální. Jestli to
típnou a příště to už nebude fungovat, tak budu litovat, že jsem to
profláknul ;-)

iesetup.ini
--- begin ---
[Version]
Signature="Active setup"

[Options]
IELiteMode=0
ConfirmFileList=0
LocalInstall=1

Mám takto instalaci MSIE 6.0 cz pro Win9x série a MSIE 6.0 cz pro WinNT
série :o) >>> Funguje skvěle !!!

Můj záměr je, surfovat přes vmware ;-)

Petr Novák - SuSE.Linux na Seznam.cz