Profi mount forever !!!

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Středa Leden 30 21:51:51 CET 2002

Dobrý den !

Stále ožehavé téma, jak správně namountovat...

Udělejte tomu prosím přítrž a napište prosím jak:

1) příkazem "mount" připojit (čtení, zápis) FAT32 včetně správné podpory
čestiny a taky udělat to, aby při kopírování z Ext2 se nechtěly přenášet
práva - hlásí to potom v Midnight Commanderu "Cannot chown target file ...
Operation not permitted"

2) příkazem "mount" připojit (čtení, zápis) NTFS včetně správné podpory
čestiny a taky udělat to, aby při kopírování z Ext2 se nechtěly přenášet
práva - hlásí to potom v Midnight Commanderu "Cannot chown target file ...
Operation not permitted"

3) jak ve "fstab" připojit (čtení, zápis) FAT32 včetně správné podpory
čestiny a taky udělat to, aby při kopírování z Ext2 se nechtěly přenášet
práva - hlásí to potom v Midnight Commanderu "Cannot chown target file ...
Operation not permitted"

4) jak ve "fstab" připojit (čtení, zápis) NTFS včetně správné podpory
čestiny a taky udělat to, aby při kopírování z Ext2 se nechtěly přenášet
práva - hlásí to potom v Midnight Commanderu "Cannot chown target file ...
Operation not permitted"

5) ? Geniálnějsí způsoby ?

Děkuji - Petr Novák - SuSE.Linux na Seznam.cz

PS: Jaký je alternativní příkaz pro uložení lila (z lilo.conf po spuštění
"./lilo") na disketu do MBR ??? Samozřejmě lilo mám pouze na disketě, na HDD
není. Ukládám to Yastem a je škoda kvůli uložení pár bytů lila na disketu
spouštět Yast. [Něco jsem zkoušel, ale chtělo to po mně definovat souborový
systém nebo formátovat a to nechci - Yast to dělá bez okolků - jak to dělá
?]