OT: pomoc

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Leden 30 05:14:45 CET 2002

Hello Jiri.

Pondeli Leden 28 2002 09:11, you wrote to all:

 JC> pujdu do jineho kramu. Prodavac bude ochotnejsi, kdyz zjisti, ze
 JC> tomu
 JC> nerozumim, zepta se jak velka je police, co na ni bude, zepta se,
 JC> jestli zdi jsou na poklap dute, da mi dve hmozdinky, jejichz typ
 JC> odhadne, k nim srouby. Treba zjisti, ze moje vrtacka neni to
 JC> spravne,

Ne, vy mu reknete... "Jaka zed? Co to je? To mam doma? A jak se na to
klepe?"

Nebo jeste lepe. Cci si postavit reaktor. Zajdu do obchodu, prodavac se
me zepta kolik mam uranu, ja mu reknu, ze nevim co je to uran, tak on
mi proda uran ja ho doma nasypu do reaktoru a pak uz to vsechno samo
hezky funguje.

Petr

... Kazdy chce jit do nebe, ale nikdo nechce umrit.