OT: pomoc

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Leden 30 16:57:01 CET 2002

 MC> ...Takže, když vám někdo odpoví ve smyslu "viz. něco nebo někde"
 MC> místo
 MC> očekávaného "udělá se to tak a tak", neberte to, jako že ví, ale
 MC> neřekne. Berte to tak, že vám ukazuje cestu a zkuste se zamyslet,
 MC> jak

Navic po letech studii manualu se mi casto stava, ze neznam odpoved,
ale vim kde ji hledat, protoze tam jsem to kdysi zahledl. Takze kdyz
doporucim howto neni to proto aby se tazatel musel probrat tunou
balastu, ale proto, ze presnou odpoved neznam.

Casto si studiem dokumentace ujasnite i co vlastne chcete, co je mozne
a co ne, atd...

A co se tyce te tuny balastu. Ono se to zda zbytecne, ale v delsim
casovem obdobi nakonec zjistite, ze jste vyuzil temer kazdou informaci,
ktera tam je i kdyz v dobe kdy hledate reseni problemu A, nevite ze
budete mit problem B.

Petr

... Kazdy chce jit do nebe, ale nikdo nechce umrit.