OT: pomoc

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Leden 30 05:28:08 CET 2002

Jsem uplny debil a napsat www.google.com se bojim...

 JC> OK, prihlasil jsem se. Na co se mam vlastne ptat? zkusim
 JC> otazku: jak se nastavuje v linuxu zvukovka. Z konference se mi
 JC> vsak
 JC> pri trose "stesti" dostane odpovedi, ze takto se muze ptat jen
 JC> trouba,
 JC> at si prectu manual.

Jakakoliv rada by byla zbytecna. Podle vaseho popisu ten clovek neumi
napsat ani ls, ci cp. Nevi co je to partition.

 JC> zaveru, linuxaci jsou tlupa nafoukancu kteri si pro samou pychu
 JC> nevidi
 JC> na spicku nosu. Linux z disku mazu a zarikavam se, ze mi do
 JC> firmy nesmi ...

A to je dobre, protoze cela konference by resila moje zakladni dotazy.

Netvrdte, ze se s linuxem neda zacit bez konference. Sam dobre vite, ze
web je plny rad a navodu.

Petr

... Pamatuj, ze jsi naprosto jedinecny......jako kdokoli jiny.