OT: pomoc

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Leden 30 16:27:33 CET 2002

 OT> co je rychlejsi , zkouset to horem dolem znicit u toho kdo vi co,
 OT> tu
 OT> neci smazat tu neco odinstalovat, nebo se zeptat jak to vlastne
 OT> mam
 OT> udelat.?
 OT> co je rychlejsi pro toho kdo mu pomuze rict, to a to je tady a tak
 OT> tam
 OT> napis to a to. nebo potom s nim davat dohromady celej sysstem.

 OT> ovsem nikdo ho pochopitelne nenuti...

Jenomze kdyz nezacne ten clovek cist manualy, tak se za dva dny bude
ptat na neco dalsiho, co je opet v manualu a za den zase a zase,
protoze jedine co umi je opisovat prikazy tak, jak mu je pisem.

 OT> supr pristup, nesnasiz se, nehledas, ses linej s widli, tak se do
 OT> linuxu neser tomu se rika linuxova osveta

Jaka linuxova osveta? K cemu? Proc?

 OT> Nemam cas cist LDP, nekdy necemu nerozumim, a abcych si rozbehal
 OT> muttu, musim umet konfigurovat smtp server, neni jednosusi napsat
 OT> do konference, kde najdu nejakeho kamarada ktery rekne, jo dej si
 OT> tam
 OT> tenhle konfigurak a tohle napis, pomuze mi vic nez nejaky blb
 OT> ktery mi
 OT> rekne ze si mam precist manual, nejlepe www.posfix.org to mi je
 OT> ale
 OT> jaksi na nic, kdyz sem se anglicky neucil,

Ja jsem se take anglicky neucil, ale nouze me donutila, ted uz anglicke
manualy zvladam. To, ze jste se neucil anglicky je vase chyba.

 OT> komu dotycny kamarad usetri cas kdyz mi posle hotove. Sobe i me,

Vubec ne. Protoze tim ze jste se nic nenaucil ho budete za par dni
otravovat zase. Kamarad usetri cas, kdyz se na vas vykasle a vy
usetrite cas, kdyz se vratite k Windows.

 OT> otravovat aby mi pomohli co je ten parametr a co nechapu, lidi si
 OT> linuxe instalujou i proto ze nechtej widle, sou drahy, no jo ale
 OT> aby
 OT> si moh delat v linuxu musis bejt programator. hmmm

Ale co my s tim? Lide si nainstalujou linux a my jsme jim povinni
pomahat?
V dobe, kdy vy jste se flakali jsme se my ucili anglicky a studovali
manualy. Vy se ted chcete dale flakat a my vam v tom mame pomahat?
Proc?

Petr

... Slon je mys vytvorena na zakazku vlady.