db2cc @ linux

Jiri Chaloupka chaloupka na b2bexpander.com
Čtvrtek Leden 31 00:27:50 CET 2002

Zdravim,
pokousim se rozchodit rozhrani db2cc na linuxu.
pri pokusu o strart mi to hlasi:
/usr/lib/jdk1.3.1/bin/jre: není souborem ani adresářem

jelikoz vim, ze db2 je citliva na verzi jdk a potrebuje ji od ibm,
zmenil jsem cestu na jre, dodavanou spolu s websphere. nicmene pak
dostavam:
/home/db2inst2/sqllib/bin/db2cc: /opt/WebSphere/AppServer/java/jre: is a
directory

pripadne
/home/db2inst2/sqllib/bin/db2cc: /opt/WebSphere/AppServer/java/jre/bin:
is a directory

jak jsem slysel, ibm ma nekde v db2cc spoustecim skriptu chybu, ale
nemohu ji nalezt.

Odpovdajici radky jsou:
# if JAVA_HOME is defined, use it
if [ -n "$JAVA_HOME" ]
then
   $JAVA_HOME/bin/jre $JRE_OPTIONS -cp
$JRE_CLASSPATH:$JAVA_HOME/lib/classes.zip CC $@
else
    jre $JRE_OPTIONS -cp $JRE_CLASSPATH CC $@
fi

pokud to zakomentuji tak, aby zbyl jen radek
jre $JRE_OPTIONS -cp $JRE_CLASSPATH CC $@
, prikaz se okamzite ukonci

Dokazete nekdo poradit?
Diky Chaloupka