Vyřešeno: Re: ie6.0cz

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 31 00:38:33 CET 2002

Dne Wed, Jan 30, 2002 at 08:44:55PM +0100, SuSE.Linux na seznam.cz napsal:
> Na to mám super patent ;-) !!!
>
> Stáhnete si půlmegový soubor, který stáhne celou instalaci někam do tempu na
> disk. Tu si zazálohujete a máte ji - je v tom však jeden malý háček. Je
> třeba v iesetup.ini souboru změnit instalaci z www na lokální. Jestli to
> típnou a příště to už nebude fungovat, tak budu litovat, že jsem to
> profláknul ;-)

Jezisi, to je des. Mam pro Vas dobrou radu: "Utikejte od
LINUXu jak nejrychleji to pujde."

Kdyz nectete dokumentaci od Windows, tak vyrobite takovouhle
ptakovinu. Ale tam celkem o nic nejde. Mate sprasenou instalaci IE, ale on
kvuli tomu hure fungovat nebude, ani nemuze.

Kdyz budete resit instalace LINUXu timhle stylem, tak jeho autorum
akorat uskodite. Vecne nebude nic fungovat, system si bude na prvni pohled
delat co bude chtit, budou se vyskytovat zahadne chyby, ktere nikdo
nenajde, protoze nebude ocekavat, ze by nekdo prepisoval vitalni casti
systemu vlastnimi pokusy.

Musite postupovat podle navodu a pokynu. A v tech je napsano, jak
se stahuje IE pro instalace z lokalniho disku nebo z CD (a v
zadnem pripade v navodu neni, ze mate prepsat nejaky .ini soubor).
Zrovna tak je tam napsano, jak se instaluje LINUX a u jednotlivych program
zase jak se instaluji/pouzivaji ony.

zdravim
dan

P.S. Neni Vam trapne pouzivat emailovou adresu, ktera navozuje pocit
prislusnosti k nejake firme, se kterou nemate nic spolecneho?

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.