jadro (pnpdump) nenajde zvukovku - castecne vyreseno

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Leden 31 09:50:21 CET 2002

>   Zdravim, vem s sebou klidne ten book, podivame se mu na zoubek.

Odpoved na toto posilam soukrome, nebo nas tu sezerou :-). Ale jinak panove,
kdo ma zajem se pridat, at se ozve.

>   A jeste technicka, co udela tohle (pokud mas vse spravne nastavene v
BIOSu):
>   modprobe sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=5 mpu_io=0x330 esstype=1869

Jo! Tohle jede. Coz me inspirovalo k tomu, ze jsem zacal laborovat s tim
alsa ovladacem a vystrachal jsem nekde zminku o parametru snd_isapnp
(bohuzel bez komentare, co presne to zmeni), ktery je standardne 1
(zapnuto). Takze jsem do /etc/modules pridal snd_isapnp=0 a uz to jede taky.
Akorat, takova drobnost mi jeste kazi radost - linux, ktery startoval zhruba
dve minuty, ted startuje o pul minuty dyl. Pri startu se zadrhne na
spousteni alsy, 15 vterin se nic nedeje (nehrabe disk), pak naskoci jmeno
zvukovky a natahuje se hlasitost z /etc/asound.conf, coz trva dalsich 15
vterin (na klasickym stolnim PC mam SB64AWE taky s alsou a tam to startuje
bleskem). A jeste neco je shnileho, prestoze natahuju i moduly pro emulaci
OSS, tak OSS aplikace rvou, ze nemaji /dev/sequencer, /dev/dsp atd.
Pokud pouziju tvoji radu s modprobe sb..., startuje to hned a problemy s OSS
aplikacemi nemam, zato s temi Alsovymi... :-(

Ale posunul jsem se zase o kus dal.

Diky za radu Zdenek