Celeron 800 vs. Thunderbird 1000 v BogoMiPS

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Leden 31 11:03:19 CET 2002

: Může mi prosím někdo vysvětlit, proč má můj Celeron 800 1650 BMips (nebo
: tak nějak) a Thunderbird 1000 skoro tři tisíce. Kdyby to byl rozdíl ve
: stovkách, tak by mi to nevadilo, ale tohle se mi zdá dost.
: deska MSI + celeron
: deska ECS + thunderbird

   BogoMIPS nemají téměř žádnou informační hodnotu, zkuste si vyhledat
v archivu BogoMIPS a to, že Linus se baví dotazy na BogoMIPS
v konferencích a asi to pochopíte.

   V HW se moc nevyznám, ale může to být třeba optimalizací skoků,
trošku jinou predikcí podmínek skoků, jinak paralelním prováděním
front příkazů apod.

S pozdravem

Věroš Kaplan

PS: a není to jedno :-)