Reply to: v hlavicce mailu.

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Leden 31 11:21:07 CET 2002

   From: "David Michal" <david.michal na czechwireless.cz>
   Date: Thu, 31 Jan 2002 10:54:44 +0100

Zdravím,

   > Napriklad pokud bych chtel nyni odpovedet pouze vam nemohu pouzit funkci
   > reply, ale musim si z hlavicky mailu vyzobnout vasi adresu a na tu vytvorit
   > novy mail. To ze se moznost odpovedet pouze autorovi prispevku vyuziva velmi
   > zridka, preci neznamena ze bude umyslne znemoznena.

na tohle nejde odpovědět jinak, než že byste měl vyměnit svého poštovního
klienta. To, že Váš poštovní klient neumožňuje odpovědět pouze autorovi, je
pouze problém Vašeho klienta a nikoli Váš. Vy jej můžete změnit.

   > Na to aby jste mohl odpovedet pouze listu preci nepotrebujete zmenit
   > reply-to. Pokud ano pak vas postovni klient zrejme cosi postrada.

;-) Zde se shodneme. Spousta poštovních klientů má málo funkcí.

Filosofie tohoto listu je taková jaká je, preferujeme odpovědi do
listu, aby měl archív zpráv hodnotu a byl použitelný. Protože si jsme
vědomi toho, že někteří poštovní klienti neoplývají příliš mnoha funkcemi,
je nastavení serveru takové, jaké je.

   > Proc by mi nemelo byt umozneno psat z jedne adresy a odpovedi dostavat na
   > jinou adresu? Nevidim na tom nic spatneho a melo by to byt umozneno.

Toto není relevantní otázka. Proč bychom pak neměli umožnit, aby odpověď na
e-mail od osoby A do listu B měla být směřována na adresu D s CC: na adresu
E a BCC: na adresu F?

Někteří poštovní klienti umožňují u jednotlivých skupin i nastavení
broken-reply-to. Proč ho nepoužijete? Váš klient to neumí? Můžete jej
změnit. Můj klient to umí, umí dokonce odpovědět jenom autorovi,
reflektovat adresu i Reply-To:, odpovědět všem apod. Proč měnit nastavení
listserveru a potenciálně tak ovlivnit všechny členy této konference, když
je to řešitelné na Vaší straně?
--
Pavel Janík

It's entirely untested, but it looks good and compiles. Ship it!
                  -- Linus Torvalds in linux-kernel