Reply to: v hlavicce mailu.

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Leden 31 11:26:12 CET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, David Michal wrote:

> Nevim co mate za mailer v hlavicce se nehlasi.
> Ja mam ve svem outlooku dve moznosti "reply" a "reply to all".

<noflame>
Aha, takze skutecne mate exoticky mailer, jak psal puvodni pisatel.
;)
</noflame>

Je videt, ze tato dve tlacitka zdaleka nevycerpavaji vsechny moznosti,
ktere muzete chtit uplatnit.
Jak se zachova outlook, kdyz dam reply na zpravu, ktera obsahuje reply-to?
Predpokladam, ze ji posle na adresu, ktera je v reply-to urcena.
Kdyz dam reply all, tak bych ocekaval, ze zprava prijde do listu, i
puvodnimu pisateli.

Kde mate moznost odpovedet jen puvodnimu pisateli? Nikde -> mate spatneho
klienta.

> A asi by mi dost vadilo kdyby se mne postovni program pri kazde odpovedi na
> neco ptal.

Mne by zase vadilo, kdybych chtel odpovidat puvodnimu pisateli, a musel po

Je to vec zvyku - stisk klavesy vic (pripad pine) clovek ani nevnima, a
umoznuje mu to vice, nez Vami dve zminovane moznosti...

Jde o to, ze by se mela zvazit povaha diskuzni skupiny, a podle toho
urcit, zda-li ma nebo nema v ni byt uvedeno reply-to do listu. V pripade
tohoto (a IMHO mnoha dalsich) listu je evidentne sparvne, ze se odpovida
do listu (archiv, moznost dalsi debaty, moznost flamewar ;)) a tak).

Mimochodem, jak toto tema souvisi s linuxem?

--
JiKos.