instalace RH 72 na ide RAID Promise

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Leden 31 12:26:04 CET 2002

Pavel Lisy wrote:
> nejak jsem se zadrhnoul s vyse uvedenou HW konfiguraci.
> Pokousim se na to nainstalovat RH 7.2 (s XFS patchem od SGI).
> Predpokladal jsem, ze po nastavení HW RAIDu budu v linuxove instalaci
> videt pouze jeden disk, ale vidim tam dva
> /dev/sde
> /dev/sdg
>
> Znamena to, ze RH nechape tento RAID, tj. nema v kernelu ovladac?
> Instaloval jste to jiz nekdo, muzete mi treba doporucit jinou verzi RH
> nebo jinou distribuci? Exituje nejake std. jadro, ktere to jiz pripadne
> umi?

Jaky RAID Promise mate na mysli?
Pokud hovorite o HW, tak asi SuperTRACK SX6000 nebo 100? Ty se tvari
jako SCSI disky sda/sdb podle poctu vytvorenych poli.
Udajne maji pracovat s normalnim I2O driverem.
Zrovna zkousim SX6000. Primo nainstalovat RH7.1cz, ale nedari se.
Vytvorim v BIOSu radice pole RAID5, pockam 4 hodiny na inicializaci,
nabootuju z CD, dam tomu driver disk z Promise FTP, to zarve, ze
disky nejsou korektni, zresetuje se to a nasledne uz BIOS radice
hlasi, ze disky nejsou pripojeny. Vypnput/zapnout a kolotoc muze
zacit znova. :-((

	Majkl