instalacia Linuxu bez CD a realizacia tcpip cez paralel medzi Win a Linux

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 12:56:24 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 11:32:29AM +0100, KALUS Jozef wrote:
> chcem sa spytat ci niekto nema skusenosti s instalaciou nejakeho Linux
> systemu na starsi pocitac typu 486SX 25MHz s 4MB pamati a 80MB diskom bez
> CDROM.
> Potreboval by som na tom rozchodit tcp/ip s apachom cez paralelny kabel,
> pretoze ten komp nema sietovku a ani sa tam neda nikde dat, a ked sme uz pri
> tom, ci sa da spojit system s Win cez paralel s takymto serverom.
> joka

Přesně na takovou konfiguraci jsem kdysi nainstaloval Slackware 4.0
Jede na něm dodnes. Postup byl takový, že jsem vyhradil na začátku
disku DOS partišnu 20MB, do ní jsem nahrál prvních 12(?) disket,
spustil instalátor a nainstaloval do zbytku disku. Z první partišny
jsem pak udělal swap.

Trochu úspornější je Monkey, ten mi běhá dokonce na
386SX/4MB/30MB HDD včetně 10MB swapu. Ten stačí jen nakopírovat
do C:\linux a spustit.

Co se týká spojení přes paralel, nevím. Serial na 100%.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz