lehce OT - co misto monitoru a klavesnice ?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 13:08:19 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 11:47:03AM +0100, Mošnička Roman wrote:
> Rad bych si postavil mp3 prehravac. Mam doma starsi desku
> osazenou P 130 Mhz, s integrovanou zvukouvkou,64 MB RAM,HDD 20
> GB - coz bych rekl je na mp3 prehravac idealni. Tohle vse bych
> chtel nacpat do nejake pekne krabice,ktera by se dala postavit
> v obyvacim pokoji na zesilovac.
>
> Takze potrebuji vyresit pár vecí a to:
> co místo monitoru - je mozné k linuxu pripojit nejaky display,
> prípadne jak. Jde jenom o to, abych mohl v konzoli spoustet
> prehrávac mp3.

Paralelní či sériový port? Na trhu se snad vhodný display najde,
ovladač na netu nebo napsat vlastní.

> co misto klavesnice ?

Samozřejmě dálkové ovládání infra, vstup přes serial nebo rovnou
infra port.

> Jak vyrešit hlucnost zdroje - CPU uchladí pasivni ale co s
> ventilatorem ve zdroji ?
> Roman Mosnicka

Ventilátor podvyživit na 5V, možná přidat ještě druhý také na 5V.
Horší to bude s hlukem HDD. Vypolstrovat vnitřek skříně.

BTW: Dovolil jsem si zalomit původní text. Snad se na mne autor
nebude zlobit :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal