Vezmu spolucestujiciho na OLS 31.1. z Brna

LumírJasiok alum274 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 14:45:54 CET 2002

Libor Vaněk wrote:

> Ahojky,
> jedu na 31.1 OLS do Ostravy z Brna a mam jedno volny misto v aute. Chce
> nekdo jet?
>
> Caf,
> Libor

Dobry den,
uprimne recono, tohle jsem necekal. Myslel jsem, ze ucastnici OLS se
rekrutuji predevsim z rad ostravaku, pripadne ze jsou z blizkeho okoli.
V kazdem pripade jsem rad, ze je o OLS takovy zajem.
Dale bych chtel jeste jednou upozornit, ze dnes od 17:00 bude mozno
poslouchat (pristi mesic vyzkousime i videoprenos, zalezi na zajmu)
primy prenos z OLS.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.