Mplayer a CMI zvukovka

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 31 13:22:47 CET 2002

Zdravym! (dlhe pre presnost)

Mam onboard zvukovku CMI8738. Vopred podotikam ze nemozem pouzit inu
lebo my dosly PCI i ISA sloty (3PCI 1PCI/ISA). Pouzivam ju k uplnej
spokojnosti (quake, xmms, sox, ...) jediny problem mam z Mplayer-om. V
dokumentacii k mojej verzii ale i k novej je napisane ze z alsou to
chodi ale z OSS nie (myslely tym tu vlastnu simulaciu OSS tohto driveru)

Tak som sa po precitany moznosti Mplayeru a soxu rozhodol ze to obidem
cez pomenovanu ruru. Tak som sy vytvoril pomenovanu ruru a nanu napojil
sox z tym ze vstup je waw a vystup OSS (chodi odskusane jen po dohraty
skonci aj sox ale to by som prezil) Ale ked spustim Mplayer tak padne
SOX nato ze to neni wav a Mplayer automaticky tiez. Nasiel som ze
Mplayer vie poslat wav z hlavickou aj bez ale obidve verzie koncia
rovnako. skusal som sa popozerat jak to napasovat na wav bez hlavycky
ale nic som nenasiel :(

Tak moja otazka je: da sa a ako spravyt abi to slo? beriem cokolvek
okrem alsi (nema podporu pre modemovu cast tejto zvukovky)

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,