DOS a od koho opisoval [Was:Re: OT: pomoc]

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Leden 31 16:08:32 CET 2002

On 31 Jan 2002 at 15:17, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Mám pocit,  e MS-DOS u  verze 2. Mám pocit,  e MS-DOS 3.30 byl hlavn
> odlad ním chyb z verze 2.

Taky si myslim ze adresare byly ve v.2. DOS 3.3 byl obrovskym
pokrokem, protoze umel uz vetsi disky (tj. $M MB disk se nemusel
delit na logicke narozdil od 3.1) -ted ale nevim - byl to uz FAT16
nebo FAT12 ?? :))  (ach ta lenost si to spocitat;)

Tedy panove (a damy), kdyz uz si pisi x trestnych bodu za off-topic,
tak jedna usmevna poznamka: sahl jsem do nejspodnejsich pater
knihovny a nasel jsem takove lahudky jako "instrukcni soubor asm86"
_ZA_13_KCS_, nebo "DOS - prirucka syst. programatora" z r. 1988
vydane Teslou Strasnice :))

JaCi
ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  019/7223472  0602/348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040