nebootuje mi linux

Pmnhj na metro.dp-praha.cz Pmnhj na metro.dp-praha.cz
Čtvrtek Leden 31 16:26:06 CET 2002

Hmm, tohle je nejaka 486 - podivam se doma. Abych rekl pravdu predpokladal
jsem, ze se bude jednat spise o to, ze jsem neco (bohuzel nevim co) udelal
blbe. Take myslim, ze to neni chyba linuxu (linux bez FDD neni nic
zvlastniho), ale moje.
Diky Vrba