skener,OCR,instalace na notebook

JD cermak1 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 17:08:36 CET 2002

     Dobry den, mel bych par otazek.
Moje konfigurace je Biostar M7VKD, AMD Duron, GeForce2
RedHat 7,2

1.jaky byste doporucili skener? momentalne mam UMAX Astra 1200S
na SCSI,ale nejede,ani nevim jaky je vyrobce radice,jen ze je to
ISA, UDS-11. Skener tak do 3000 Kc.
2.Existuje nejaky OCR program pro Linux?
3. Jaky byste doporucili prehravac komprimovaneho videa(avi,asf,...),
    abych si mohl poustet filmy.
4. Mam notebook (486, 4MB, 100 MB, FDD, COM, LPT), chtel bych na to
    hodit Linux(staci jadro, ViM, a nejaky kompilator),jen na uceni jazyka
C/C++.
Nevite jak ho tam nainstalovat?Muze to byt i starsi distribuce,je to jedno.
Jde mi jen o to, jak to tam dostat pres diskety.

Dekuji.