skener,OCR,instalace na notebook

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Leden 31 17:18:51 CET 2002

Odpovim jen na cast dotazu:
On Thu, 31 Jan 2002, JD wrote:
>     Dobry den, mel bych par otazek.
> Moje konfigurace je Biostar M7VKD, AMD Duron, GeForce2
> RedHat 7,2
>
> 1.jaky byste doporucili skener? momentalne mam UMAX Astra 1200S
> na SCSI,ale nejede,ani nevim jaky je vyrobce radice,jen ze je to
> ISA, UDS-11. Skener tak do 3000 Kc.
Kdyz si sezenes v bazaru nejakou starsi SCSI kartu (Adaptec,
NCR - SymBios, Advantech), tak ti behat bude. Nechodi kvuli tehle orezane
karte - mam pocit, ze je to hodne orezany adaptec.
> 3. Jaky byste doporucili prehravac komprimovaneho videa(avi,asf,...),
>    abych si mohl poustet filmy.
Toto se nedavno probiralo tady v konferenci. Zkus zapatrat v archivu.
> 4. Mam notebook (486, 4MB, 100 MB, FDD, COM, LPT), chtel bych na to
>    hodit Linux(staci jadro, ViM, a nejaky kompilator),jen na uceni jazyka
> C/C++.
> Nevite jak ho tam nainstalovat?Muze to byt i starsi distribuce,je to jedno.
> Jde mi jen o to, jak to tam dostat pres diskety.
Starsi Slackware byl na disketach - nekde je mam na CD vypalene,
stacilo by je prehrat.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493