Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Leden 31 17:34:49 CET 2002

On Sat, 26 Jan 2002, Stanislav Meduna wrote:

> On Fri, 25 Jan 2002 15:01:11 +0000 (UTC), Milan Roubal wrote:
>
> : Zaujalo me toto tema a proto jsem pozadal pana Carvu z firmy Mironet
> : o vyjadreni k teto otazce. Tady je odpoved.
>
> Vytlacit, zaramovat. Myslim, ze toto je dost presna a triezva
> charakteristika Linuxu z pohladu komercneho pouzivatela, ktory
> musi ratat aj s cenou svojho casu.

No jsem rad, ze to nekdo vysvetlil - pravda s tim instalovanym systemem
jsem mozna udelal Cimrmanuv krok stranou, kdyz i na soucasnych inzeratech
Mironet pise ze na kazdem pocitaci je kompletni balik SW (OS, Office
system a Antivir) a vzhledem k tomu, ze jsem videl na Linux Expo vsude na
masinach Linux se SO jsem si to spojil (navic mi bylo divne, ze se
nechlubi verzi Windows v cene jako jine firmy).
Taky jsem automaticky predpokladal, ze kdyz na necem instaluji Linux, tak
asi maji vybrany HW ktery pod nim rozchodi - jsem rad, ze je to jasne
popreno. Tim padem me Mironet nezajima a nebudu jej ani doporucovat - at
si kazdy vybere komponenty na miru. Skoda myslim, ze by uz mela najit
firma u ktere bych objednal pocitac s Linuxem a mohl rovnou pracovat (jako
laik - jako expert si to stejne prevrtam a budu porad menit jadra, drivery
apod ..) - podotykam, ze v celem threadu jsem nemluvil o serveru !

Tim to povazuji za ukoncene a na otazku s %subj% si odpovim ¨jako
kterakoli jina firma¨

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *