Reply to: v hlavicce mailu.

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Leden 31 18:08:04 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 10:29:55AM +0100, Peter Surda wrote:
> Mne osobne je to v pazi, lebo pre vsetky listy ktore reply-to
> nerobia, si v .procmailrc to reply-to aj tak pridam a vsetko
> ide tak jak chcem. Ide mi o to, ze argumenty "proti" zu
> vzdialene realite a popisuju situacie, ktore nastavaju, ked sa
> niekto zubami-nechtami chce drzat krepej konfiguracie.

Pro Pána Jána, proč to děláte, když mutt umožňuje mnohem
smysluplnější odpovídání pomocí L (s nadefinovaným subscribe v
.muttrc)?

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
	-- Matthew D. Fuller