Format Reply

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Leden 31 18:01:24 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 08:55:33AM +0100, Michal Vymazal wrote:
> [...]

Pokud se nemýlím (a kromě mě ještě ESR v Jargon file) tak tohle
je zavedený úzus, ale opačné řešení (viz. např. Outlook) není
proti žádné výslovně psané normě. Jenom tím prozradíte, že nejte
,,jeden z nás``.

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Economics is the only discipline where two people can win a Nobel
Prize for saying exactly the opposite thing!
	-- Eamonn Butler of Adam Smith Institute
	   on Nobel Prize awards for year 2001